خبرگزاری کار ایران

دستور استاندار گیلان به معاون عمرانی استانداری:

در صورت آسیب زیست‌محیطی، طرح انتقال پسماند پتروشیمی باید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۶۳

در پی واکنش گسترده رسانه های استان به انتقال پسماندهای پتروشیمی به گیلان استاندار گیلان در نامه‌ای دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.

به گزارش  ایلنا از رشت، به دنبال انتشار خبری در  مبنی بر انتقال 5هزار تن پسماند پتروشیمی به گیلان برای  بازیافت در کارخانه بازیافت بلیش وابسته به بخش خصوصی در لوشان،  مصطفی سالاری استاندار گیلان در دستوری خطاب به علی‌اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نوشت:

«هیاتی مرکب از مدیران محیط زیست و صنعت،معدن و تجارت استان، یکی از مدیران معاونت عمرانی، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سمن‌ها و اصحاب رسانه از محل بازدید، بررسی دقیق معمول و با توجه به حساسیت محیط زیست در استان، چنانچه کمترین آسیب زیست محیطی متصور باشد فوراً نسبت به توقف کار اقدام شود و در غیر اینصورت مراتب به صورت شفاف و مستندل و کارشناسانه به آگاهی عمومی شهروندان عزیز رسانیده شود. با توجه به اهمیت موضوع، تسریع و در کوتاه‌ترین زمان اقدام شود. »

به گزارش ایلنا، روز گذشته بود که اخباری از انتقال پسماندهای پتروشیمی به گیلان،قزوین و دو استان دیگر در رسانه ها مطرح شد و در پی آن محیط زیست گیلان امروز در اطلاعیه ای صدور مجوز برای یک واحد صنعتی جهت بازیافت پسماندهای پتروشیمی در لوشان را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز