خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان به ایلنا خبر داد:

آموزش 5 هزار و 800 کارگر گیلانی در سال گذشته/ بیش از 2700 نفر در زندان‌های گیلان مهارت آموختند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۳۱

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: 5 هزار و 844 نفر از کارگران استان طی سال گذشته در 23 گروه آموزشی مهارت آموخته اند که بیشترین فراوانی آن در گروه ایمنی و بهداشت است.

محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت با اشاره به آموزش زندانیان استان در رشته‌های مهارتی اظهار داشت: آموزش مددجویان به منظور توانمندسازی آنها جهت اشتغال مفید و مولد پس از آزادی با هدف تامین معاش و بازگردانی از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت به محیط زندان و همچنین تاثیر مثبت روحی، روانی و تربیتی در زندانیان در دوران محکومیت به حبس صورت می گیرد.

آموزش بیش از 2700 نفر از زندانیان گیلان در سال 97

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 733 نفر از زندانیان استان آموزش فنی و حرفه ای را گذرانده اند، گفت: بیشترین فراوانی آموزش برای این قشر در خوشه صنعت و گروه معماری و صنایع خودروسازی است.

20 درصد آموزش های فنی و حرفه ای گیلان به رشته های اشتغال زای طرح تکاپو اختصاص می یابد

حسینی با تصریح بر اینکه مقرر شده بیش از 20 درصد از آموزش های فنی و حرفه ای در سال جاری در راستای طرح تکاپو صورت بپذیرد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار تکاپو در رسته فعالیت‌های رفتاری اطلاعات، گیاهان دارویی، پوشاک و گردشگری است.

صنعت و معماری رشته های پر طرفدار آموزشی در فنی و حرفه ای گیلان

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان بیشترین تقاضای آموزش در مراکز فنی و حرفه ای گیلان را در خوشه صنعت و گروه آموزشی معماری عنوان کرد و افزود: 36 هزار و 272 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای  گیلان در سال گذشته بهره مند شده اند.

5 هزار و 800 کارگر گیلانی از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند

این مقام مسئول در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص آموزش کارگران در استان خاطرنشان کرد: 5 هزار و 844 نفر از کارگران استان طی سال گذشته در 23 گروه آموزشی مهارت آموخته اند که بیشترین فراوانی آن در گروه ایمنی و بهداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز