خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

اجرای عملیات جمع آوری و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۲۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، از آغاز عملیات جمع آوری، حمل و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در سطح شرکت گاز استان خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان محیط‌زیست نظام و قانون مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گیلان مکلف به انجام اقدامات موثر در خصوص پسماندها به ویژه پسماندهای صنعتی و ویژه شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شرکت گاز استان طی قراردادی با یک شرکت پیمانکاری نسبت به جمع آوری و امحای بشکه های خالی مرکاپتان، روغن های مستعمل مانند رکتیفایر و المنت فیلتر اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهارداشت: پایبندی به اصول و ارزش‌های زیست‌محیطی همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت گاز استان گیلان بوده و این شرکت در کلیه فرآیندهای خدمات رسانی خود اهدافی مانند استفاده بهینه از انرژی، عدم انتقال گازها و مواد آلاینده به هوا، کنترل ضایعات و عدم استفاده از مواد آسیب زننده به محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 اکبر بیان کرد: این شرکت در راستای تحقق اهداف زیست محیطی خود، کلیه عملیات و فرآیندهای خود را که دارای جنبه های زیست محیطی بوده و همچنین الزامات قانونی  مرتبط را شناسایی و برای دستیابی به آن برنامه ریزی و روش اجرایی تهیه کرده است.

وی در پایان گفت: شرکت گاز استان گیلان در مرحله اول تعداد 172 بشکه مرکاپتان را جهت امحا ارسال کرده و برنامه‌ریزی های لازم جهت امحای مابقی پسماندها در مراحل بعدی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز