خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از3000 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۸۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از صدور بیش از3000 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: در سال گذشته بالغ بر 3 هزارو 395 مورد پروانه عبور بارهای ترافیکی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برای متقاضیان صادر شد.

این مقام مسئول افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16  درصد کاهش  داشته است.

محمدرضانازک کار در ادامه گفت: به منظور تامین ایمنی تردد و عدم بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه در محورها و نیز در راستای حفظ و حراست از راه و ابنیه ی فنی راهها به عنوان سرمایه های ملی، مشخصات بارهای که نیاز به حمل شدن دارد باید به لحاظ طول، عرض و ارتفاع منطبق با مقادر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راهها باشد.

وی گفت: در برخی شرایط خاص نیاز به جابجایی محموله هایی با مشخصاتی خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راهها وجود دارد که این بارهای خاص ملزم به دریافت پروانه عبور از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشند.

وی در ادامه افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی سال گذشته بالغ بر 3 هزار و 395 فقره پروانه ی عبور برای تردد بارهای ترافیکی در سطح محورهای استان صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز