خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

اصول پدافند غیر عامل در دستگاه‌های اجرایی شهرستان رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۱۰

فرماندار آستارا گفت: اصول پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی شهرستان رعایت شود .

به گزارش ایلنا از آستارا،‌ فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان مرزی بندرآستارا اظهار داشت: اصول پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی شهرستان رعایت شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی با تشکیل کمیته های اجرایی، اصول پدافند غیرعامل را در حوزه های مربوطه اجرا کنند.

رستم زاد اضافه کرد: پدافند غیرعامل مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری است و شورای پدافند غیرعامل آستارا باید به صورت عملی برنامه های آن را اجرا کند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته شورای پدافند غیر عامل فرمانداری شهرستان آستارا در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در استان گیلان به عنوان شورای برتر شناخته شد و باید تلاش برای تقویت زیرساخت ها را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزش پدافند غیر عامل نباید فراموش شود و برای حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، طرح های ابتکاری ارائه و اجرا شود.

فرماندار آستارا اضافه کرد: دشمن با حملات سایبری قصد ضربه به زیرساخت های حیاتی کشور را دارد و تهدیدات مستمر در قالب فناوری های نوین و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا هم گفت: رعایت پدافند غیرعامل در حوزه گردشگری ضرورت دارد و دستگاه های مرتبط برای امنیت گردشگری، برنامه های لازم را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز