خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان گیلان:

همراهی مردم در شرایط حساس اقتصادی بسیار موثر است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۵۵

رئیس سازمان صمت استان گیلان گفت: با درک صحیح همگانی از مضایق اقتصادی ایجاد شده از جانب دشمن و طبیعتاً دشواری برنامه‌ریزی در این حوزه، همراهی مردمی می‌تواند در تنظیم بازار بسیار اثربخش باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه تنظیم بازار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده مصادف با ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با درک صحیح همگانی از مضایق اقتصادی ایجاد شده از جانب دشمن و طبیعتاً دشواری برنامه ریزی در این حوزه، همراهی مردمی می تواند در تنظیم بازار بسیار اثربخش باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن تقدیر از تشریک مساعی اعضای خدوم کارگروه تنظیم بازارو به ویژه تدبیر استاندار پرتلاش و کسب رتبه مطلوب در میزان اجرای مصوبات و جذب سهمیه اختصاصی، عنوان کرد: همه تلاش بر این است که رفاه مردم تا حد ممکن فراهم گردد و به موازات توزیع اقلام اساسی نظیر شکر، گوشت، مرغ، آرد، روغن و برنج، نظارت مشترک و هم افزایی نهادهای نظارتی استان بسیار ضروری است.

وی در ادامه از توجه ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) به دلیل آلارم های بهنگام وضعیت بازار و کمک رسانی در تعادل و کنترل اوضاع قدردانی کرد و درخصوص جذب سهمیه تخصیصی شکر اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی گیلان چنانچه بتواند میزان سهمیه شکر استان را از کارخانجات معرفی شده اخذ و به استان گیلان حمل کند بسیار مطلوب است تا ما بتوانیم به سرعت در اختیار صنف، صنعت و خانوار قرار دهیم.

 دلق پوش از تمهیدات ویژه اتخاذ شده همزمان با ماه مبارک سخن گفت و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ضیافت در برخی شهرستانها با همکاری اتحادیه ها و صنوف و برپایی نمایشگاه در مرکز استان به مدت 10 روز و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی و تشدید نظارت و بازرسی در این ایام، ازجمله اقداماتی است که برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار همراهی رسانه ها و جراید در این شرایط حساس اقتصادی جهت حفظ آرامش بازار شد و تاکید کرد: برخی افراد ناآگاه که دغدغه ای برای رفع چالش‌های مردم و درک درستی از وضعیت کنونی ندارند سعی در ملتهب نشان دادن فضای بازار و روند آن دارند که در این شرایط بایستی از بازار مراقبت کنیم چون دشمن مترصد همین موقعیت هاست که اوضاع اقتصاد و بازار کشور را آشفته نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز