خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

ضرورت برخی از محورهی مواصلاتی به نوسازی و بازسازی

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۴۴

فرماندار رشت به نیاز ضروری برخی از محورها به سازی و نوسازی برخی روکش آسفالت، پل های عابر پیاده و تعریض و شانه سازی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،میرشمس مومنی‌زاده،درجلسه جمع‌بندی بازدیدهای فرماندار و مدیرکل راهداری استان از بخش‌های تابعه شهرستان رشت در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان،در باره سفرهای شهرستانی مدیران کل و فرمانداران جهت حضور در میان مردم و رسیدگی به مشکلات آنها با اشاره به اهمیت راه و راهداری گفت: راه و راهداری برای خدمات رسانی به مردم، رونق اقتصادی و استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری استان بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نیازمندی‌های احصاء شده در این بازدیدها اظهار کرد: بعضی از محورها نیاز ضروری به روکش آسفالت ، ساخت پل های عابر پیاده، تعریض و شانه سازی ، مهندسی ترافیک، روشنایی، خط کشی و نصب علائم برای کاهش تصادفات و تلفات انسانی دارد؛ اما قدر مسلم این اقدامات نیاز به تامین منابع دارد که تلاش خواهد شد ازمحل منابع استانی و ملی محقق شود.

وی با اشاره به مشکلات کمربندی و پل فشتکه بخش خمام گفت: ضروری است که به منظور تسهیل درسرمایه گذاری و حل مشکلات مردم، تقلیل حریم، اصلاح میدان و احداث پل عابر پیاده درکمربندی خمام و تعریض پل فشتکه با مشارکت منطقه آزاد مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز