خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خبر داد:

یک گیلانی مربی تیم ملی وزنه برداری شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۵۷

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان گفت: مسعود محرابی از گیلان به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون وزنه برداری، اسامی کادر فنی تیم ملی جوانان اعلام شد که خوشبخانه محرابی نیز به عنوان مربی این تیم منصوب شد.

اصغر ابراهیمی افزود: این مربی جوانان و شایسته وزنه برداری گیلانی طی چند سال اخیر در تیم های منتخب گیلان حضور چشمگیری داشته و توانسته با تیم های گیلانی نتایج خوبی کسب کند و در این مدت وزنه برداران شایسته ای را تحویل جامعه ورزش گیلان و کشور داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که مسعود محرابی در تیم ملی جوانان نیز موفق عمل کند و به همراه این تیم بتواند در رقابت های مختلف آسیایی و جهان نتایج درخشانی را کسب کند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: هم اینک نیز این مربی جوان در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور که در تهران برپا شده، حضور یافته و به همراه سایر مربیان، وزنه برداران حاضر در این اردو را آموزش می دهند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز اکبر خورشیدی مربی با سابقه وزنه‌برداری گیلان و کشور به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان و معصومه امانی نیز از این استان به عنوان مربی وزنه برداری بانوان کشور انتخاب شده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز