خبرگزاری کار ایران

تشریح طرح های آبرسانی روستایی شهرستان رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۹۸

دبیر سفرهای شهرستانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه به شهرستان رضوانشهر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، جمشید علیپور گفت: در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آبفار استان، فرماندار و نماینده شهرستان رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تکمیل و بهره برداری از مجتمع آبرسانی بیجارکن تا هفته دولت امسال در دستور کار قرار گرفت.
وی با تاکید بر بازسازی تاسیسات خسارت دیده از سیل؛ از راه اندازی دیزل ژنراتور مجتمع آبرسانی رودکنار و احداث دیواره مجتمع حوریان خبر داد. 
علیپور افزود: بازسازی 5 هزار متر از خطوط آبرسانی فرسوده شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه مصوب شد.
وی، با اشاره به اینکه تا هفته دولت سال جاری مجتمع آبرسانی الله بخش محله تکمیل و افتتاح می شود، گفت: تا 10 روز آینده مقدمات حفر چاه روستای رودبارسرا فراهم خواهد شد.
وی، با تاکید بر اینکه پس از ابلاغ اعتبارات سفر ریاست جمهوری، با هماهنگی فرمانداری شهرستان رضوانشهر آبرسانی به روستاهای فاقد تاسیسات آب شرب در اولویت قرار می گیرد، افزود: مطالعات تامین آب شرب پروژه بام سبز رضوانشهر به زودی توسط شرکت آبفار انجام و به فرمانداری اعلام می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز