خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت خواستار شد:

توزیع افطاری ساده در سطح شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۶۰

​عضو شورای شهر رشت به توزیع افطاری ساده در بین شهروندان تاکید کرد و گفت: می‌توانیم از طریق برپایی ایستگاه های صلواتی و سلامت ضمن توزیع افطاری رایگان نسبت به ارایه خدمات متنوع به شهروندان اقدام کنیم .

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در شصت و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان، ماه میهمانی خداست و امیدوارم همه ما از فضائل این ماه بزرگ به نحو شایسته بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت هر ساله برنامه‌های خوبی را در ماه ضیافت الهی برگزار می‌کند، افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم از جمله این اقدامات بوده و امیدوارم در ماه رمضان امسال نیز شاهد تداوم برگزاری آن در محلات مختلف رشت باشیم.
 
شیرزاد به توزیع افطاری ساده در بین شهروندان تاکید کرد و گفت: می توانیم از طریق برپایی ایستگاه های صلواتی و سلامت ضمن توزیع افطاری رایگان نسبت به ارایه خدمات متنوع به شهروندان اقدام کنیم.
 
وی خواستار جانمایی المان‌های متناسب با ماه مبارک‌رمضان در نقاط مختلف شهر رشت شد و بیان کرد: می‌توانیم در این باره از شهرهایی همچون مشهد مقدس الگو برداری کرده و یقینا با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان باید به ترویج معنویت در جامعه توجه بیشتری معطوف کرد.
 
عضو کمیسیون‌فرهنگی اجتماعی شورای رشت‌تخصیص اعتبار لازم به سازمان های فرهنگی و سیما و منظر شهرداری رشت را امری ضروری در راستای اجرای برنامه‌های مربوط به ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: با توجه به برنامه‌های این دو سازمان در ماه مبارک رمضان انتظار می رود سرپرست شهرداری رشت منابع مالی لازم را در اختیار آنان قرار بدهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز