خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به شائبه‌های اخیر رسیدگی کنند/ با حذف برنامه نود آلودگی رسانه‌ای در فوتبال مشهود شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۳۲

نایب رئیس شورای شهر رشت در نود و یکمین جلسه شورا با قرائت نامه مکتوبی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خواستار رسیدگی به شائبه‌های پیش آمده در داوری بازی اخیر تیم های فوتبال رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اتفاقات ناگواری در عرصه اجتماعی رشت بودیم. در دو دوره اخیر شورای شهر تلاش کرده تا از تیم های ورزشی حمایت مادی و معنوی داشته باشد.

وی افزود: رشت به عنوان شهری که به لحاظ اجتماعی شرایط ویژه فرهنگی دارد در کشور شناخته شده است و در همین راستا تلاش شد تا ظرفیت‌های اجتماعی جدیدی تعریف شود تا امتزاج فرهنگی پیش آید و احداث پیاده راه یکی از این راهکارها بود.
 
رسولی، فوتبال را یک ظرفیت اجتماعی خوب عنوان کرد و افزود: حمایت شورا از تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود در راستای همین ظرفیت های اجتماعی بود.
 
وی ابراز کرد: فوتبال برای شهر و جوانان یک فرصت است و هواداران نیز این فضا و فرصت نشاط را در هر بازی برای ما تکرار می کنند.
 
رسولی با بیان اینکه حوادث دیدار داماش و نیروی زمینی یک اتفاق ناگوار بود، ابراز کرد: نگرانی و یاس زیادی ایجاد شده است و رشتوندان نگرانند و اینگونه فکر می کنند که در این چرخه آلوده ورزش دو واقعه تلخ در فوتبال مرتب تکرار می شود. مردم از ما انتظار دارند پشت مطالبات این تیم ها بایستیم. پیشنهاد می دهم نامه سرگشاده ای به امضای اعضای شورا برای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بفرستیم تا تنها نهاد مدنی، یعنی شورای شهر بتواند صدای مردم رشت باشد.
 
وی خطاب به تاج رئیس فدراسیون فوتبال به شائبه های ایجاد شده در بازی اخیر فوتبال اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت پیش آمده بویژه در خلا رسانه بی‌طرف شد و تاکید کرد: با حذف برنامه نود آلودگی رسانه‌ای در فوتبال مشهود شد.
 
نایب رئیس شورا به ناامیدی افکار عمومی از سلامت فوتبال کشور اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این تضییع حق پیش آمده شد و تاکید کرد: به این شکواییه باید عادلانه رسیدگی شود.
 
وی نامه مکتوب خود را اینگونه قرائت کرد:
همکاران محترم !
ما صدای این مردم هستیم، مردمی که سالها در پایین ترین سطوح، در جایی که برای بزرگترین های این ورزش تاریک خانه های فراموشی بوده است، امید را در صندوقچه های دلشان زنده نگه داشته اند اما حواسمان باشد، امید اگر از دل این مردم پر بگیرد، ماییم و صندوقچه های خالی، ماییم و هیچ
همکاران محترم !
حق این مردم گرفتنی است و ما امروز به پشتوانه همین مردم، دست و بازوی گرفتن این حق هستیم.
سالها است شهر ما با دو تیم خصوصی، یاد روزهای پر افتخار فوتبال رشت را زنده نگه داشته است و ما به فرا خور همواره در کنار این دو تیم بوده ایم. تیم هایی که از نگاه ما ظرفی اجتماعی برای افزایش همدلی بوده اند و ما در میان خود نیز شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر همکار عزیزمان، جناب آقای حاجی پور، برای حفظ گوشهای از این سرمایه هستیم.
سالها است که فوتبال گیلان در رشت، انزلی، تالش و جای جای استان نیازمند توجه است و امروز ما که داشته های این شهر را به درستی در این مسیر سرمایه گذاری کرده ایم، وظیفه داریم از سرمایه های این مردم با استفاده از حداکثر ظرفیت قانونی و راهکارهای منطقی دفاع کنیم.
 
پیشنهاد اینجانب تهیه نامه‌ای از طرف ما، ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر رشت، خطاب به فدراسیون فوتبال و تاکید صریح بر پیگیری فوری شائبه های موجود در وضعیت تیم‌های سپیدرود و داماش است.
 
عضو شورا در پایان نطق خود با اشاره به سالروز اعدام دکتر حشمت تصریح کرد: ۲۱ اردیبهشت نزدیک است و در این روز دکتر حشمت از یاران میرزا کوچک جنگلی، به دار آویخته شد.
 
وی به تاخیر پیش آمده در احداث بنای یادمان دکتر حشمت اشاره کرد و افزود: متاسفانه بخاطر عدم دقت سازمان میراث فرهنگی در ابلاغ طرح، ابعاد آن بزرگ درنظر گرفته شده است و در اجرا شهرداری دچار مشکل شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز