خبرگزاری کار ایران

رستم‌زاد:

راه‌حل برون‌رفت جامعه از مشکلات، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۹۵۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: راه‌حل برون رفت جامعه از مشکلات، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف است و سرمایه‌گذاری در این حوزه باید در اولویت مدیران باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، رستم‌زاد به بهره‌مندی از پتانسیل سرشار جوانان اشاره کرد و افزود: نباید جوانان را به چشم مشکل نگاه کرد زیرا قشر خلاق، متعهد و آرمانگرای جوامع جوانان هستند، بلکه می‌توان با ارائه راهکارهای علمی و هدایت آنان در مسیر استعدادهای خود توسعه جامعه و حل مشکلات را رقم زد.

فرماندار آستارا با قدر دانی از برگزاری ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان اضافه کرد: این برنامه‌ها باید به طور پیوسته از طریق اداره ورزش و جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد برای افزایش نشاط و شادابی مردم برگزار شود.

وی یادآور شد: پرکردن اوقات فراغت صرفا نباید به پرکردن وقت دانش آموزان بیانجامد بلکه با برنامه های هدفمند و آموزش مهارت ها در برنامه ها باید مورد توجه ستاد ساماندهی امور جوانان باشد تا به این طریق بتوانیم استعداد های نهفته در جوانان را در فرصت بوجود آمده و آزاد بودن وقت آنان در فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس کشف و به عرصه ظهور برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا تاکید کرد: در سال رونق تولید مدیران دستگاه های اجرایی خلاقیت ونوآوری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای ابداع راهکار های جدید در برون رفت از مشکلات استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از عافیت طلبی و کم تحرکی برخی مدیران دستگاه اجرایی شهرستان از آنان خواست تا با افزایش همت و تلاش خود در راستای پیشبرد رهنمود های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در این شرایط حساس از هیچ کوششی فروگزار ننمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار آستارا در جذب بودجه تکمیل زمین چمن مصنوعی و دریافت لوازم ورزشی جهت تحویل به هیات های ورزشی بخصوص روستاها به ارائه برنامه های این اداره در حوزه اوقات فراغت پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز