خبرگزاری کار ایران

بابک رمضانی هشدار داد:

نگهداری بنزین ممنوع

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۷۸

رییس سازمان آتش نشانی گفت: بارها حمل و نگهداری بنزین در بطری‌های پلاستیکی مشاهده می شود که با توجه به بی احتیاطی های صورت گرفته شاهد آتش‌سوزی‌های مهیب و یا سوختگی و جراحات حتی تلفات انسانی هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، بابک رمضانی گفت: بنزین مایعی است که به سـرعت شعله‌ور و در گـرمای محیط تبدیل به گـاز می شود و پس از مخلوط شدن با هوا در تماس با یک جرقه یا شعله انفجار مهیبی را ایجاد خواهد کرد.

رمضانی ضمن تاکید به شهروندان مبنی بر عدم نگهداری بنزین و ذخیره آن حتی به مقدار کم بخصوص در خانه، افزود: بارها حمل و نگهداری بنزین در بطری‌های پلاستیکی مشاهده می شود که با توجه به بی احتیاطی های صورت گرفته شاهد آتش سوزی های مهیب و یا سوختگی و  جراحات حتی تلفات انسانی هستیم.

رییس سازمان آتش نشانی رشت در پایان با اشاره به سیاست اصلی سازمان آتش نشانی مبنی بر هشدار ایمنی جهت پیشگیری از بروز حوادث و آتش سوزی ها، ادامه داد: خطرات و ریسک بالای نگهداری و ذخیره بنزین بسیار جدی است، چرا که تجربه نشان داده حتی مصارف نسبتا ناچیز بنزین در خانه، کارگاه و تعمیرگاه ها به عنوان حلال و یا پاک کننده جهت پاک کنندگی و  رفع آلودگی موجبات بروز آتش سوزی و انفجارات را فراهم کرده که با توجه به مایع بودن این ماده مشتعله  گسترش سریع آن دور از ذهن نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز