خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون خبر داد:

پرداخت تسهیلات 60 میلیارد ریالی به شرکت تعاونی گیلان کوب

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۰۳

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون گفت: با حمایت و پشتیبانی 60 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون دو خط جدید شرکت گیلان کوب راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون که به همراه رئیس اداره کل روابط عمومی از محل شرکت تعاونی گیلان کوب بازدید کرد، اظهار داشت: مقرر شده است این میزان تسهیلات از محل تسهیلات اشتغال روستایی و همچنین تسهیلات تبصره 18 به شرکت مذکور پرداخت شود. بر این اساس زمینه ایجاد بالغ‌بر یکصد شغل جدید فراهم خواهد شد.

البرزی با تأکید بر اینکه ارزان‌قیمت بودن تسهیلات بانک توسعه تعاون سبب ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال می‌شود، در این رابطه افزود: عمده پرتفوی اعتباری بانک توسعه تعاون بر اساس رویکرد حمایتی در جهت تزریق منابع به بخش‌های تولید و اشتغال‌زا در نظر گرفته‌شده است.

وی در همین رابطه افزود: به‌زودی مصوبه امکان پرداخت تسهیلات تبصره 18 بانک توسعه تعاون به مدیریت شعب استان‌ها ابلاغ می‌شود و بر این اساس مشتریان واجد شرایط قادر خواهند بود تا در قالب سرمایه در گردش و در چارچوب تسهیلات ارزان‌قیمت از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون گفت: ترکیب تسهیلات تبصره 18 بانک توسعه تعاون در قالب 50 درصد از محل منابع صندوق توسعه ملی و 50 درصد از محل منابع داخلی این بانک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز