خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی :

جایگاه ولایت فقیه برای نسل امروز تبیین شود/ انقلاب اسلامی دنیای بشر را متاثر از خود کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۳۰۳

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پاسداران از جایگاه بی‌بدیلی برخوردار هستند زیرا حفاظت از انقلاب اسلامی را به عهده دارند، گفت: سپاه سازمان فرشتگان در پاسبانی از نعمت الهی انقلاب اسلامی است و نسل جدید با این امید وارد آن می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: انتصاب فرمانده لایق سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: همچنین از فعالیت‌های سودمندانه سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ارزش های انقلاب تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حمایت از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) تشکیل شده است، تصریح کرد: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است.

آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را عصاره تلاش تمام انبیای الهی و اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی تمام دنیای بشر را متاثر از خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: شناخت جایگاه حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، شناخت انقلاب اسلامی و شگفتی های آن را نیازمند مشاهده این نهضت عظیم از بیرون از مرزهای کشور دانست و گفت: پاسداران از جایگاه بی بدیلی برخوردار هستند زیرا حفاظت از انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اگر انسان نسبت از جایگاهش آگاهی پیدا کند می تواند خود را بشناسد، خاطرنشان کرد: خوش به سعادت انسانی که صحنه های زندگی اش مشحون از معنویت باشد.

وی به سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه کاش من هم یک پاسدار بودم، اشاره کرد و یادآور شد: اگر جایگاه خود در پاسداری و حمایت از انقلاب اسلامی را بدانیم به آن افتخار می کنیم.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه سپاه باید همچنان پاک بماند و پاک به نسل های آینده انتقال داده شود، اظهار کرد: سپاه سازمان فرشتگان در پاسبانی از نعمت الهی انقلاب اسلامی است و نسل جدید با این امید وارد آن می شوند.

آیت الله فلاحتی، نسل گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جوانانی با انگیزه، با نشاط، دلسوخته، آرمانی و مجاهد ذکر کرد و افزود: نسل جدید نیز با ویژگی های مذکور وارد سپاه می شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر تبیین جایگاه ولایت فقیه و تبعیت از رهبری برای نسل جدید، بیان کرد: در راس نظام اسلامی رهبری فقیه، عالم و مدبر قرار دارد و انقلاب اسلامی را به خوبی راهبری می کند.

وی، خواستار خودصیانتی پاسداران انقلاب اسلامی از خود شد و تصریح کرد: انحراف های سیاسی و مالی می تواند حوادث تلخی را به همراه داشته باشد.

مهم ترین اساس کار سپاه معنویت و بصیرت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور با تبریک ایام شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یاد و خاطره امام(ره)، شهدای انقلاب اسلامی به ویژه علامه شهید مطهری را گرامی می داریم.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری به توصیه های مقام معظم رهبری در صدور احکام برای مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: مهم ترین اساس کار سپاه، معنویت و بصیرت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز