خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

ضعف اطلاع رسانی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۲۵

فرماندار شفت گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی این شهرستان با اشاره به اینکه دستگا‌ه‌های اجرایی و خدماتی باید گزارش عملکرد خود را به وسیله رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند، گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه آمار مربوط به سامانه کارا باید توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رصد و نحوه بروزرسانی آن توسط دستگاه های ذیربط پیگیری شود، افزود : مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سال 97 باید آسیب شناسی و در سال جاری مورد توجه قرار گیرد .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و عشایری در سال 98 با اولویت گردشگری و بوم گردی به متقاضیان اعطا خواهد شد، افزود : از 360 واحد سیاست گذاری بوم گردی در این شهرستان موافقت اصولی 351 واحد صادر شده است که تاکنون 51 واحد موفق به اخذ پروانه ساخت و مرمت شده اند و در این راستا یک میلیارد و 390 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است .

وی در ادامه بر پیگیری طرح های گردشگری در شفت تاکید کرد و افزود : ثبت نام متقاضیان احداث واحدهای بوم گردی باید ادامه یابد و پرونده های قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .

فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تولید کنندگان در دریافت تسهیلات رونق تولید اشاره و افزود : بانک‌ها باید همکاری‌های لازم را در این راستا انجام دهند و دستگاه های ذیربط باید پیگیر امور مربوط به تولید کنندگان باشند.

محسنی در پایان به دستگاه های متولی دستور داد تا 72 ساعت آینده جزییات آمارهای نهایی مربوط به اشتغال و رونق تولید در سال 97 را پس از به روزرسانی به منظور بررسی به فرمانداری ارسال کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز