خبرگزاری کار ایران

راکعی خبر داد:

عملیات پرشتاب امدادرسانی و جاده سازی گروه اعزامی گیلان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۰۹

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان از عملیات پرشتاب امدادرسانی و جاده سازی گروه اعزامی گیلان به استان سیل زده لرستان در چهارمین روز حضور در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد راکعی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با دستور وزیر کشور از بیست و دوم فروردین استان گیلان به عنوان استان معین لرستان مشخص شده، تصریح کرد: پس از هماهنگی استاندار گیلان با استاندار لرستان و در راستای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، نیروی‌های اعزامی گیلان در دو منطقه شهرستان کوهدشت و شهر زاغه مستقر شدند و مستمرا برای بازسازی و مرمت جاده های اصلی لرستان تلاش می‌کنند که با دستور استاندار گیلان مدیریت بازسازی، ترمیم و اصلاح نقاط آسیب دیده این استان با محوریت اداره کل راه و شهرسازی گیلان است.

وی اضافه کرد : در چهارمین روز حضور گروه اعزامی گیلان در مناطق سیل زده استان لرستان عملیات کنده کاری و رسیدن به سطح محکم و سخت، تثبیت در پاشنه و ریختن بلدر جهت زهکشی قطعه یک محور خرم آباد _ بروجرد انجام و عملیات ریختن لایه روسازی در حال اجراست.

راکعی در پایان گفت: با تمام توان برای اجرای فعالیت هایی که در کوتاه مدت و به صورت فوری وضعیت را به حالت عادی می‌رساند امدادرسانی گروه اعزامی گیلان ادامه خواهد  داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز