خبرگزاری کار ایران

دلق پوش اعلام کرد:

حمایت از ساخت شناورهای تفریحی برای پویای اقتصاد و افزایش اشتغال گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: سازمان صمت آمادگی دارد با همراهی بسیاری از کارخانجات گیلان مواد و متریال اولیه شرکت کشتی سازی و انواع شناور فراهم کند.

به گزارش ایلنا از رشت،  فرهاد دلق پوش طی بازدید از تاسیسات و توانمندی‌های صنایع دریایی شهید تمجیدی، از افزایش فعالیت‌های صنایع دریایی در گیلان استقبال کرد و اظهار داشت: سازمان صمت آمادگی دارد با همراهی بسیاری از کارخانجات گیلان مواد و متریال اولیه شرکت کشتی سازی و انواع شناور فراهم کند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه بررسی ساخت شناورهای تفریحی توانمندی صنایع دریایی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استان در محل این شرکت در بندر انزلی تشکیل گردید،عنوان کرد: توانایی عملیاتی و علمی همراه با برنامه و طرح مدون برای تولید شناورها در این شرکت وجود دارد و قطعا موفقیت در این پروژه ها باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و جذب گردشگری در سال رونق تولید می باشد.
وی امکانات رفاهی عمومی برای استفاده گردشگران در شمال کشور را بسیار اندک دانست وتشریح کرد: به طور کلی در شمال کشور به اندازه نواحی ساحلی جنوب کشور از پتانسیل گردشگری دریایی و ایجاد صنایع مرتبط استفاده نشده است و در این مسیر جهت پویای اقتصاد و افزایش اشتغال گیلان از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد و حین پیشرفت پروژه تسهیلات رونق تولید نیز اعطا خواهد شد. 
 دلق پوش در پایان بر لزوم بهره مندی استان گیلان باتوجه به وجود منابع ذاتی و طبیعی موجود تاکید کرد: از ظرفیت بالقوه رودخانه ها و تالاب و آب بندها برای استقرار شناورهای تفریحی میتوان استفاده کرد و از این صنعت به نحو مطلوب بهره برد و امکانات کارخانجات شناسایی و چنانچه بتواند نظر فنی صنایع دریایی را تامین کند قابل به مذاکره و همکاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز