خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در گیلان:

نیروی دریایی ارتش دیده بان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاهاست

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۱۶

نماینده ولی فقیه در گیلان حضور نیروی دریایی ارتش در راستای حفظ منافع کشور در دریای خزر را مقتدرانه عنوان کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش دیده بان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرمانده ناوگان شمال و جمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز به تمام نیروهای مسلح اظهار کرد: ۲۹ فروردین را که یادآور رشادت‌های عظیم نیروی دریایی ارتش در رویارویی مستقیم با آمریکا در خلیج فارس است، را به کارکنان این نیرو تبریک عرض می کنم.

وی به جانفشانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با نیروهای بعثی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح همواره خدمتگزار مردم در نظام اسلامی هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور نیروهای مسلح در کمک رسانی به مردم در سیل اخیر، بیان کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران بهترین و با ارزش ترین نیروها در دنیا هستند.

آیت الله فلاحتی به رابطه محکم بین مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما برخاسته از دل مردم انقلابی ایران هستند.

وی در ادامه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ منابع و منافع کشور در دریای خزر را مقتدرانه خواند و تصریح کرد: خزر دریای صلح و آرامش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جلوگیری از آسیب های زیست محیطی از ماموریت های نیروی دریایی ارتش در دریای خزر است، خاطرنشان کرد: خزر نباید صحنه تاخت و تاز بیگانگان به ویژه نیروهای آمریکایی باشد.

آیت الله فلاحتی به همکاری برادرانه نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و یادآور شد: اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بسیار از فناوری های دانش دریا قوی شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فراسوی پیرامونی خود احاطه دارد، اظهار کرد: گستره فعالیت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی گسترده است.

امام جمعه رشت بر انتقال دانش روز به نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: انتقال اطلاعات در معادلات انسانی و دانش روز دریایی به نسل جوان حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های مومن، با اراده، دلداده به کار، ایمان به انقلاب اسلامی، ایمان به راه شهیدان هستند، تصریح کرد: تربیت نیروهای دارای ایمان به نیروی دریایی ارتش در راستای دفاع سیاسی و اعتقادی از این نیرو مهم است.

وی، نیروی دریایی ارتش را دیده بان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها عنوان کرد و گفت: تمام رفت و آمدها توسط نیروی دریایی ارتش در دریاها رصد می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحریم جمعیت هلال احمر و نیروهای مسلح در کمک رسانی به سیل اخیر توسط آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا خیانت خود به ملت ایران در سیل اخیر را نشان داد.

آیت الله فلاحتی بر حضور جدی نیروی دریایی ارتش در دریاها تاکید کرد و یادآور شد: رعایت اصول سلسله مراتب نظامی در نیروهای مسلح مهم است.

وی با بیان اینکه تربیت سربازان اخلاق مدار از وظایف نیروهای مسلح است، اظهار کرد: به سربازان مهارت آموزش دهید تا پس از خدمت جوانان کارآفرین باشند.

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده گلستان
فرمانده ناوگان شمال نیز در دیدار مذکور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خدمتگزار مردم توصیف کرد و گفت: در سیل اخیر کارکنان نیروی دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان برای کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند.

امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری به کمک رسانی یگان های عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با توجه به آموزش هایی که دیدند در مناطق سخت گذر استان گلستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش مجهز به اتاق عمل در مناطق سیل زده گلستان برپا شده است.

وی با تاکید براینکه کمک به مردم در شرایط سخت از ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش‌جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل زده کشور شتافتند و توانستند کار بزرگی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز