خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان:

۱۸ میلیارد تومان یارانه در حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۰۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در حوزه صنعت ۳۷۳ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و ۱۸ میلیارد تومان نیز یارانه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در حاشیه بازدید  از کارخانه شیر پگاه  و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت بالای گیلان در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: تلاش و برنامه‌ریزی سبب رونق تولید در استان گیلان می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان گیلان گفت :جامعه باید به سمت حمایت از رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی حرکت کند و رسانه‌ها به‌عنوان نرم‌‌افزار و جامعه سخت‌افزار این مهم است که می‌توانند در کنار هم در توسعه تولید موثر باشند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌ها در حوزه صنعتی باید از سوی سفیران صنعتی در سطح مدارس و میان دانش‌آموزان با ایجاد ابتکار برپایه و بنیان علمی انجام شود افزود: همچنین باید در سطوح دانشگاهی و آموزش عالی آموزش‌ها و تحصیلات متناسب با نیاز بازار و کسب کار در جامعه باشد.

دلق پوش در ادامه به ظرفیت‌های بالای حوزه صنعت و تولید اشاره و خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و تلاش و جهادی از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های انسانی و نیروهای توانمند آماده به کار در استان گیلان گفت: زنجیره توله باید به درستی شکل گیرد و در این زمینه صنعت، معدن و تجارت به تنهایی نمی‌تواند عمل کند.

رییس سازمان صمت گیلان با تاکید بر اینکه اولویت‌های مادر کارهای رفع موانع تولید استان گیلان ،رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی فعال است، افزود: حمایت از واحدهایی که در تولید فعال هستند، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای تولیدی صادرات‌محور و افزایش تولید و ارتقای تولیدات غذایی باکیفیت ازجمله اولویت‌های ما است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت ۳۷۳ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و ۱۸ میلیارد تومان نیز یارانه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز پرداخت شده است.

فرهاد دلق پوش در پایان به خط ریلی قزوین _رشت و اتصال آن به بندر انزلی و همچنین بندر آستارا اشاره کرد و گفت:اتصال این خط ریلی مارا با کشورهای حاشیه دریای خزر و سپس اروپا متصل کرده و وضعیت صادرات گیلان را بهبود بخشیده و درآمدها را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز