خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت مطرح شد:

مقاومت، ایستادگی و حرکت رو به جلو ریشه در تفکر دینی ما دارد/ همکاری مشترک مدیریت شهری در زمینه اجرای برنامه های مذهبی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۰۸

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به مکتب دینی و بروز ملکات اخلاقی و فکری شیعه، تاکید کرد: مقاومت، ایستادگی و حرکت رو به جلو ریشه در تفکر دینی ما دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بانوان فعال مجمع متخصصین گیلان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار به منظور همکاری متقابل مدیریت شهری برای اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در اعیاد شعبانیه صورت گرفت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه کشور شرایط سختی را سپری می کند، اظهار داشت: گاها در کنار حوادث سخت جلوه های خوبی رخ می دهد که انسان را به زندگی امیدوار می کند.
 
سید امیر حسین علوی با اشاره به مکتب دینی و بروز ملکات اخلاقی و فکری شیعه، تاکید کرد: مقاومت، ایستادگی و حرکت رو به جلو ریشه در تفکر دینی ما دارد.
 
وی با تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز کرد: وضعیت شهرداری هم مناسب نیست و تیغ تیز ۳ انتخاب شهرداری که تایید نشد، متوجه شوراست و بررسی دوباره نامزدها فرصت زیادی از شورا گرفته و اجازه نمی دهد به دیگر امورات بپردازد.
 
علوی با ابراز امیدواری برای روزهای بهتر، تصریح کرد: جای خرسندی است که در رشت بانوان فعال در حوزه فرهنگی و مذهبی داریم.
 
رئیس شورا تاکید کرد: بخش عمده عقب ماندگی ها در اجرای برنامه های فرهنگی، مشکلات مالی شهرداری است و امروز نمی توانیم در حد ایده آل شهر را اداره کنیم ولی تلاش کردیم در آستانه سال جدید، رضایت نسبی ایجاد گردد.
 
علوی ادامه داد: برای اجرای پروژه های عمرانی کلان، نیازمند اعتبارات ملی هستیم و برخی استانها که پیگیری کردند، توانستند از اعتبارات ملی بهره مند گردند.
 
وی پیشنهاد داد: تا آمدن شهردار جدید و تدوین تفاهم نامه، با مدیریت شهری همکاری شود.
 
رئیس شورا، قول مساعد جهت همکاری مدیریت شهری داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های انسانی در کشور بسیار زیاد است و بی‌شک توان اجرای آن را داریم.
 
فاطمه قدیمی با اشاره به همکاری مدیریت شهری و شورا با اولین گروه هنری مذهبی خواهران رشت بیان داشت: سال گذشته در اعیاد شعبانیه این گروه توانست مراسم خوبی اجرا نماید.
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت افزود: تفاهم نامه ای با این گروه منعقد شده تا این گروه با مدیریت شهری همکاری خود را ادامه دهد.
 
زینی، با بیان اینکه این گروه توانمندی های هنری زیادی دارند، گفت: بزرگترین هنر این گروه زن بودن آنهاست که عاشقانه فعالیت کرده و دیگر اقشار را نیز به تکاپو وا می دارد.
 
عضو مجمع متخصصین گیلان ادامه داد: رضایت مخاطبان و استقبال از ۳ برنامه ای که با حمایت مدیریت شهری برگزار شد، برای این گروه ارزشمند است اما در راستای تفاهم نامه قبلی، مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و مدیران مرتبط شهرداری همکاری خوبی برای تداوم ندارند و خواستار همکاری مجدد مدیریت شهری هستیم.
 
ام البنین قسمتی نیز بیان داشت: حمایت معنوی بیش از حمایت مادی برای این گروه مهم است. این گروه مطرح شده و نیازمند دست بزرگی هستیم تا این گروه بالنده شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز