خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد:

مقاوم سازی 10 هزار واحد مسکن روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه 10 هزار سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی به گیلان اختصاص یافته است گفت: برای مقاوم سازی در سال ۹۸ به ازای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اکبرزاده با اشاره به بازدید استاندار گیلان از روستای للیم شهرستان املش گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است مشاورین زمین شناسی کشور برای بررسی این روستا که آیا برای سکونت امن یا ناامن است اعزام شوند.

وی افزود: ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای احداث و از طریق استانداری هم کمک بلاعوض جهت اجاره بها تاپایان احداث مسکن در نقطه امن سکونتگاه ها اختصاص یافت.
 
اکبرزاده در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در گیلان ادامه داد: ۷۰ درصد خانه‌های روستایی گیلان مقاوم سازی شده و گیلان در این خصوص رتبه اول در کشور را دارد.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر اندیشیده شده ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی که سهمیه اختصاص یافته گیلان است را در سالجاری بتوانیم مقاوم سازی کنیم.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: برای مقاوم سازی در سال ۹۸ به ازای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان اختصاص یافته است که بالع بر۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بانکی هزینه می‌شود.
 
اکبزاده همچنین سهمیه قیر استان گیلان در سال۹۷ بالع بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز