خبرگزاری کار ایران

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت خبر داد:

اختصاص هزینه مراسم روز جانباز کارکنان شهرداری به مردم مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۹۵

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت گفت: هزینه برگزاری مراسم جانباز کارکنان شهرداری به مردم مناطق سیل زده اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر ترومیده مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت اظهار کرد: هر سال جشن روز جانباز و تجلیل از جانبازان شهرداری در این شهر برگزار می‌شد ولی امسال به علت اتفاقات ناگوار اخیر مراسم جشن و تجلیل از جانبازان شهرداری برگزار نشد و هزینه برگزاری این مراسم به مردم مناطق سیل‌زده اختصاص یافت.

وی با اشاره اینکه به مناسبت روز جانباز امور ایثارگران شهرداری رشت با جانبازان مناطق سیل زده گلستان دیدار کرد، افزود: بسیاری از جانبازان گلستان از امکانات اولیه محروم هستند.

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت با اشاره به ارسال دو سرویس کامیون کمک‌های مردمی برای سیل زدگان گلستان بیان داشت: مقداری از کمک‌های مردمی به جانبازان استان گلستان تحویل داده شد و همچنین در جریان بازدید از گلستان با چند تن از مادران شهدای گلستان دیدار کردیم.
 
ترومیده همچنین از ارسال ۱۶ تن کمک‌های شهرداری رشت و مردم برای سیل زدگان لرستان خبر داد و افزود: ۱۶ تن اقلام غذایی و بهداشتی خریداری و جمع‌آوری شده و روز جمعه برای مناطق سیل زده لرستان ارسال خواهد شد.
 
وی در پایان از مردم خوب رشت و آستانه اشرفیه و گروه جهادی مهدی (عج) برای کمک به سیل زدگان قدردانی کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز