خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

آمریکا تاوان تروریستی خواندن سپاه را خواهد پرداخت/ حراست مقتدرانه نیروی دریای ارتش از منافع ایران در آب‌های بین المللی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۷۸

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: تمام ارتش‌های جهان نسبت به پدیده شومی که دولتمردان آمریکایی آغاز کردند برخورد می‌کنند و آمریکا تاوان آن را خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرمانده و معاونان آموزش تخصص های باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی رشت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش با اقتدار در آب های بین المللی از منافع جمهوری اسلامی ایران حراست می کند.

وی به انهدام سکوی البکر رژیم بعثی عراق توسط نیروی دریایی ارتش در ابتدای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در ابتدای دوران دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش توانست مقتدرانه نیروی دریای عراق را زمین‌گیر کند.

امام جمعه رشت با اشاره به جنایت آمریکایی ها علیه ملت ایران و سرنگونی هواپیما مسافری جمهوری اسلامی، بیان کرد: دولت آمریکا سپاه را تروریستی اعلام کرده و به زودی تمام ارتش های جهان نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند.

آیت الله فلاحتی، تروریست خواندن نظامیان کشورها را بی معنا دانست و تصریح کرد: تمام ارتش های جهان نسبت به پدیده شومی که دولتمردان آمریکایی آغاز کردند برخورد می کنند و آمریکا تاوان آن را خواهد پرداخت.

وی در ادامه بر حرفه آموزی سربازان در نیروهای مسلح تاکید کرد و یادآور شد: برنامه ریزی برای آموزش شغلی سربازان باید مد نظر مسئولان نیروهای مسلح باشد تا پس از خدمت بتوانند برای خود حرفه ای ایجاد کنند.

کمک رسانی نیروی دریایی ارتش به سیل زدگان
فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نیز در دیدار مذکور گفت: نیروی دریایی ارتش در هر نقطه از آب های بین المللی برای حراست از منافع کشور نیاز باشد حضور پیدا می کند.

ناخدا یکم ستاد آریا شفقت رودسری به حضور و کمک رسانی نیروی دریایی ارتش از ابتدای سیل اخیر در استان های گلستان و جنوب کشور اشاره کرد و افزود: روزانه حدود ۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط آشپزخانه صحرایی نیروی دریایی ارتش در استان گلستان پخت و توزیع می شود.

وی با تاکید براینکه هر جا نیاز باشد از منافع ملت دفاع شود به امر فرماندهی معظم کل قوا حضور پیدا می کنیم، بیان کرد: تکاوران نیروی دریایی ارتش برای تخلیه ساکنان مناطق سیل زده خوزستان حضور دارند و کمک به مردم را از وظایف خود می دانیم.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش به تروریستی خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده و آمریکا تمام کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته است.

شفقت رودسری با اشاره به جلوگیری آمریکا نسبت به ارسال کمک های مردمی از کشورهای مختلف دنیا برای سیل زدگان ایران، اظهار کرد: رفتار غیر انسانی و غیر متعارف آمریکا روند جایگاه نزولی این کشور را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز