خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته انجام شد:

پوشش ۱۷ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۵۹

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی در حوادث و اطفای آتش در ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات مستقر در۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکـز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۷۲۹ تماس تلفنی شهروندان بوده است.

 وی در ادامـه افـزود: از مجموع ۱۷ مـورد عملیات آتش نشانان ۴ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی ،خودرو و آسانسور ، ۲ مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، ۳ مورد علفزار و ضایعات، ۲ مورد بازدید ایمنی از منزل مسکونی و تجاری، ۲ مورد خدمات ایمنی و ۴ مورد دیگر شامل: گیر کردن دست شخصی در بالابر مغازه، گیر کردن خودرو در گل و لای، استقرار خودرویی و تصادف خودرویی از دیگر عملیات آتش نشانان بوده است.

وی در ادامه به تصادف خودرویی در ساعت ۲۳:۴۰ جمعه ۱۶ اسفند ماه ۹۸ خبر داد و افزود: این حادثه در بلوار لاکان ، رخ داد که ۶ آتش نشان به همراه دو خودروی اطفایی و نجات سریعا خود را به محل حادثه رساندند.

مومنی در ادامه گفت: دو دستگاه خودروی سواری لیفان و پژو ۲۰۶ بعللی با یکدیگر برخورد کرده بودند که آتش نشانان پس از اتخاذ تدابیر ایمنی و پیشگیری از بروز آتش سوزی و تحویل به مامورین نیروی انتظامی به ایستگاه مراجعه کردند.

وی با اشاره به حادثه گیر کردن دست مغازه دار ۵۵ ساله مابین بالابر و دیوار مغازه اشاره کرد و گفت: این حادثه که بعلت بی احتیاطی رخ داده بود خوشبختانه با تلاش آتش نشانان به خیر گذشت و شخص مصدوم پس از رها سازی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سازمان آتش نشانی رشت هم اینک با ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که با توجه به آماده باش تمامی آتش نشانان حاضر در شیفت کاری، ۱۶ افسر ارشد به طور شبانه روز در خدمت سازمان و شهروندان هستند که می بایست در تمامی رخداد‌های اعلام شده در محدوده ایستگاه مربوطه سریعا به محل حوادث اعزام شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز