خبرگزاری کار ایران

با حضورفرماندار و نماینده ماسال صورت گرفت:

آغاز سال رونق تولید در ماسال با افتتاح تولیدی کفش شاندرمن

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۹۵

همزمان با آغاز سال رونق تولید، کارگاه تولیدی کفش شاندرمن با حضور فرماندار ماسال ونماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمدجواد عامر در مراسم افتتاح این تولیدی که با حضور محمود شکری صورت پذیرفت با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، ابراز امیدواری کرد: افتتاح این تولیدی همزمان با آغاز سال رونق تولید، ارمغان آور رونق اقتصاد و تولیدات شهرستان ماسال در این سال باشد.

وی افزود: در سال جدید تلاش خواهیم کرد با تداوم نشست های مشترک با اهالی صنعت و کارآفرینان، زمینه لازم جهت تسهیل در روند تولید و حل مشکلات کارآفرینان را بیش از پیش فراهم نماییم.

عابد وزیری کارآفرین جوان این تولیدی نیز در این مراسم با بیان اینکه این کارگاه با ظرفیت تولید 50هزار جفت کفش در سال توانسته است برای 8 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند که در صورت توسعه این کارگاه امکان افزایش میزان اشتغال آن تا 20 نفر نیز وجود خواهد داشت.

وزیری ادامه داد: هم اکنون بازاریابی محصولات این تولیدی درشهرهای کرج، رشت، ماسال و شاندرمن انجام می شود که البته امیدواریم با حمایت مسئولان و ایجاد رونق در این تولیدی بتوانیم میزان تولید و دایره توزیع آن را در سطح کشور افزایش دهیم.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز