خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری گیلان خبر داد:

اجرای برنامه های نوروزگاه هر روزه در موزه میراث روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۶۱

معاون گردشگری گیلان گفت: برنامه های نوروزگاه به صورت روزانه در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپور ضمن اعلام برگزاری برنامه های فرهنگی و مراسم آیینی نوروزی در موزه میراث روستایی در قالب نوروزگاه 98 اعلام کرد: به منظور معرفی آیین های سنتی استان ، اجرای برنامه هایی نظیر لافند بازی ، موسیقی سنتی هر روزه در موزه میراث روستایی گیلان صورت می گیرد.

معاون گردشگری گیلان در ادامه افزود: مسافرین و گردشگران علاقه مند هر روزه از ساعت 9 صبح لغایت 16 عصر می توانند از این موزه بازدید نمایند و از برنامه ها بهره‌مند شوند.

آذرپور همچنین به حضور راهنمایان گردشگری با پوشش لباس محلی به منظور راهنمایی بازدید کنندگان اشاره کرد و گفت : اجرای مراسم لافند بازی در دو سانس صبح و عصر از ساعت 11 لغایت 16 عصر ، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان ، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ، عرضه نان محلی ، فروشگاه و نمایشگاه کتاب های موزه میراث روستایی جهت ایجاد اوقاتی خوش برای گردشگران عزیز پیش بینی شده است.

وی گفت : رایو موزه میراث روستایی نیز فعال است. موزه میراث روستایی گیلان واقع در کیلومتر ١٨ آزادراه رشت- قزوین، نرسیده به پلیس راه، جاده‌‌ی سراوان- شفت قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز