خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تاکید نماینده ولی فقیه گیلان به مسئولان استان جهت کمک رسانی به سیل زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۸۸

نماینده ولی فقیه در گیلان در پیامی به تمامی مسئولان استان جهت کمک رسانی به سیل زدگان 2 استان شمالی تاکید و از مردم گیلان خواست که با همت خود هموطنان خود را در این ایام نوروز خرسند کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در پی حادثه تلخ سیل اخیر در استان‌های گلستان و مازندران و خسارات وارده به مردم عزیز آن خطه، طی صدور پیامی به مسئولان استان گیلان تاکید کرده از هیچ تلاشی جهت کمک رسانی به سیل زدگان دریغ نکرده و با همراهی مردم وظیفه شناس گیلان تا رسیدن آرامش به آن مناطق همچنان در تلاش باشند.

متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه ناگوار سیل در استان‌های گلستان و مازندران و خرابی‌های سنگین در منازل، مزارع و اماکن عمومی که خسارت‌های زیادی را متوجه مردم آن‌ مناطق کرده است، موجب تاسف و اندوه اینجانب و آحاد مردم شریف استان گیلان شد.

لذا بنا به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک رسانی به سیل زدگان و آوارگان، از تمامی مسئولین محترم استان اعم از استاندار، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل، روسای سازمان‌ها، فرمانداران، بخشداران و… به ویژه بسیجیان مخلص، انقلابی، جهادی و همیشه در صحنه گیلان خواستارم از هیچ کمکی در راستای بهبود وضع موجود دریغ ننموده و با همراهی مردم ولایتمدار و وظیفه شناس استان در تهیه نیازهای اولیه، اقلام خوراکی، پوشاک و اسکان آن ‌مردم و تا رسیدن آرامش به هموطنان عزیزمان تلاش نمایند.

امیدوارم مردم سرافراز گیلان همانند سالهای دفاع مقدس در کمک رسانی به رزمندگان جبهه، این بار نیز برگ زرین دیگری در تاریخ از خود ثبت کرده و مردم عزیز گلستان و مازندران را در این ایام عید نوروز از کمک‌های خود مسرور و خرسند نمایند.

ان شاالله همه ما در این امتحانات الهی سربلند و پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز