خبرگزاری کار ایران

رمضانپور:

مردم انتظار ثبات در مدیریت شهری را داشتند/در سال جدید کارگران باید زودتر از کارکنان رسمی حقوق دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۰۰

عضو شورای شهر رشت گفت: در سیاست سال بعدی، کارگران خدماتی و شرکتی زودتر از کارکنان رسمی حقوق دریافت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، در هشتاد و ششمین جلسه شورا، احمد رمضانپور در نطق پیش از دستور جلسه، ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت و ابراز کرد:جای خرسندی است که رضایت نسبی بین کارگران شهرداری ومدیریت شهری  ایجاد شده است.

 
رمضانپور همچنین عید نوروز را تبریک گفت و افزود: نوروز یادگار جمشید جم است و امیدوارم سال جدید پرخیر و برکت باشد و شر شیاطین و مستکبران از سر مردم ایران کم شود.
 
عضو شورا ضمن عذر خواهی از مردم، پیرامون انتخاب شهردار اذعان داشت: رای به دو عضو شورا برای این بود که زودتر بخشی از مشکلات شهر رفع گردد و تحولات عظیمی رخ دهد.
 
رمضانپور افزود: انتظار مردم این بود برای فردی مانند بنده که ۴۰ سال بر سفره انقلاب بوده، به جوانان بها داده شود و یک جوان شهردار شود ولی این آرزو محقق نشد.
 
وی با اشاره به بدهی ۱۰۰۰ میلیاردی شهرداری گفت: در شرایطی عضو شورا شدیم که علاوه بر بدهی کلان با طرح تفصیلی مصوب جدید آن هم به دلیل عدم دخالت شهرداری، ساخت و ساز رکود یافته بود.
 
عضو شورا با اشاره به عدم تمایل حضور سرمایه گذار در رشت ابراز کرد: تزلزل مدیریت شهری در شوراهای ادوار گذشته به مشکلات شهر افزوده است. با چنین مشکلاتی مردم منتخبین خود را به عنوان عضو شورا انتخاب کردند و انتظار ثبات در مدیریت شهری را داشتند.
 
رمضانپور با اشاره به پروسه انتخاب شهردار در شورای پنجم بیان داشت: شخصیت هایی در سطح وزیر تعرفه شدند، به آقای نصرتی گفتیم اگر پست بالا به شما پیشنهاد شود، می روید؟ و ایشان اطمینان داد رشت را رها نمی کند.
 
عضو شورا ابراز کرد: نصرتی در یک فرصت ۹ ماهه شوکی به رشت وارد کرد. ردیف دار شدن تراموا حاصل تلاش شورا و  نصرتی است. همه ما در کنار ایشان خیلی خوب پیش رفتیم اما حادثه بدی رخ داد و ایشان رشت را ترک کرد و اقدامات متوقف ماند.
 
رمضانپور با اشاره به اختلاف نظر پیش آمده در شورا برای انتخاب شهردار، اذعان داشت: بنده خودم پیشقدم شدم و عذرخواهی کردم تا کارها با وحدت پیش برود، وحدت دشمن شکن است و توانستیم با ۱۱رای شهردار انتخاب کنیم.
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز