خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت مطرح کرد:

پشت‌سر گذاشتن سال 97 معجزه بود/ سال 98، سال شکست تحریم‌هاست

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۳۰

نماینده مردم رشت با بیان اینکه پشت سر گذاشتن سال 97 معجزه بود، گفت: اگر مقاومت به همین شکل ادامه پیدا کند مطمئنا سال ۹۸ ،سال شکست تحریم ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار داشت: اواخر سال ۹۷ سفر ریاست جمهوری را به استان گیلان داشتیم که میزبانی استان گیلان جز بهترین میزبانی‌های سفرهای استانی رئیس جمهور اعلام شد.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به گیلان ۶۷ پروژه و حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه تصویب شد.

 اگر نوبخت نبود چیزی به عنوان راه آهن نداشتیم

جعفرزاده با بیان اینکه از اتفاقات خوب دیگر افتتاح راه آهن بود که جای امیدواری است که پس از وصل شدن به آستارا ۷۰ درصد معاملات نفت از همین کریدور انجام شود، اظهار داشت: این بهترین اتفاق بود که در گیلان انجام شد و اگر دکتر نوبخت نبود ما چیزی به عنوان راه آهن نداشتیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی افزود: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان ۳۶ مصوبه داشتیم و از لحاظ ریالی ۱۵۶ درصد بودجه دریافت کردیم اما از لحاظ فیزیکی فقط ۱۵ تا تحویل داده شد.

اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی مردم

نماینده رشت با بیان اینکه طی جلسه ای با ستاد دیه استان داشتیم  بالغ بر ۵۰۰ زندانی غیر عمد با اعتبار ۵ و نیم میلیارد تومان آزاد خواهند شد، گفت: ۳۴ نفر  این زندانیان از بانوان هستند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه بودجه  شهرستان رشت در حوزه اشتغالزایی خوب بود اما دستگاه‌ها برای جذب آن ضعیف عمل کردند گفت: باید در این مورد اهتمام ویژه ای صورت بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : ۱۴ میلیارد دلار در بودجه ۹۸ به صدور کار‌‌‌ت‌های اعتباری در شان مردم اختصاص دادیم.

98 سال شکست تحریم ها خواهد بود

وی همچنین با بیان اینکه عزل و نصب مدیران باید نظارت بیشتری شود گفت: انتصابات سلیقه ای انجام نشود و به مدیران فرصت دهند تا دریک بازه زمانی مناسب عملکرد خود را ارائه دهند.

نماینده مردم رشت در پایان با بیان اینکه با توجه به تحریم هایی که در سال ۹۷ اتفاق افتاد پشت سر گذاشتن این سال یک معجزه بود خاطرنشان کرد: اگر مقاومت به همین شکل ادامه پیدا کند، مطمئنا سال ۹۸ سال شکست تحریم ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز