خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

گزارش‌های کارگروه اشتغال خوب اما آهنگ حرکت آن کند است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۱۵

فرماندار رشت گفت: گزارش‌های کارگروه اشتغال خوب، اما آهنگ حرکت آن کند است.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: کارگروه اشتغال در سالجاری علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی و اعتباری، عملکرد پرکاری داشت و اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی پرداخت شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه اشتغال، سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اولویت‌های اصلی دولت است، افزود: سال آینده هم با شتاب و جدیتی بیشتر دنبال خواهد شد.

مومنی‌زاده ادامه داد: با وجود اینکه گزارش‌های کارگروه اشتغال خوب بود اما آهنگ حرکت کند بود، امیدوارم با آسیب‌شناسی درست سال بعد توفیقات بیشتری حاصل کنیم. از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی که موفق‌تر عمل کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: انحراف از طرح‌ها و پروژه‌ها نباید صورت گیرد، بخشداران باید نظارت کافی را در این راستا داشته باشند، طبیعی است که تسهیلاتی پرداختی باید صرف همان پروژه شود. هزینه‌های انجام شده باید باتسهیلات پرداخت شده همخوانی داشته باشد.

فرماندار رشت گفت: استان گیلان با توجه به گردشگری‌های طبیعی همواره در تعطیلات نوروز و تابستان مقصد بسیاری از مسافران است، شهرستان رشت از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بخش اعظم جمعیت استان در شهرستان رشت سکونت دارند.

مومنی‌زاده تصریح کرد: سال گذشته قریب به 8 میلیون نفر به استان گیلان سفر کرده بودند که امسال پیش‌بینی می‌کنیم پذیرای مسافران بیشتری باشیم براین اساس باید تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات لازم به مسافران فراهم کنیم لذا انتظار داریم تمام دستگاهی اجرایی، خدماتی، امددی و انتظامی در آماده باش کامل باشند.

وی با بیان اینکه از همه دستگاه‌های اجرایی و شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها تشکر وقدردانی می‌کنیم که در زمینه بسترسازی برای حضور دولت در استان نقش داشتند، گفت: سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گیلان پر خیر و برکت بود و بیش از 3 هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید و همچنین بیش از 4 هزار میلیارد تومان تعهد اعتبار پروژه به استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز