خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست رودبار خبر داد:

محکومیت شکارچی یک بهله شاهین در رودبار/ قاچاق شاهین ها به کشورهای عربی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۹۳

رئیس اداره محیط زیست رودبار از محکومیت شکارچی یک بهله شاهین در رودبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، قاچاقچی پرندگان شکاری که چندی پیش یک شاهین(بحری)از وی در رودبار کشف و به مراجع قضایی معرفی شده بود، به تحمل 92 روز حبس و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد. لازم به ذکر است که مبلغ جریمه ضرر و زیان حیات وحش این پرنده کمیاب و نادر 600 میلیون ریال است که متخلف علاوه بر پرداخت 20میلیون ریال ذکر شده می بایست نسبت به پرداخت ضرر و زیان حیات وحش نیز اقدام کند.

رامین حسین‌زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: بعد از معرفی این قاچاقچی به مراجع قضایی شهرستان رودبار و رسیدگی به پرونده، رای محکومیت 92 روز حبس و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه در حق دولت صادر شد.

وی گفت: این متخلف علاوه بر محکومیت فوق می بایست مبلغ 600 میلیون ریال جریمه ضرر و زیان حیات وحش نیز پرداخت کند.

حسین زاده گفت: شاهین یک پرنده حمایت شده و درخطر انقراض می باشد یکی از عوامل مهم کاهش جمعیت آن صید، زنده‌گیری و قاچاق این پرندگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس است که نقش زیادی در کاهش جمعیت آن درسالهای اخیر داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز