خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت:

مشق شهادت کردن از الطاف الهی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۴۳

عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای رشت گفت: مشق شهادت کردن و پذیرفته شدن در مسیر ایثار و از خود گذشتگی از الطاف الهی است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با گرامیداشت ۲۲ اسفندمصادف با روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ اقدامی نمی‌تواند مرحمی برای سوز و فغان از دست دادن عزیزان باشد و صبوری خانواده های شهدا و تحمل درد فراق ، در سایه الطاف الهی و پایبندی شان به آرمان های انقلابی و ارزش های اسلامی محقق شده است.

 وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی عزت خود را مرهون جانفشانی‌های شهداست، گفت: رزمندگان ایران اسلامی سینه‌های خود را سپر دفاع از خاک میهن کرده و امروزه آرامش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون رشادت‌های آنانی هستیم که بدون لحظه ای درنگ به قلب حادثه رفته و از کشورشان مردانه دفاع کردند.
 
 شیرزاد با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا بیان کرد: امام خمینی( ره) فرمودند: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و مطرح کردن این مهم نشان دهنده جایگاه رفیع خانواده های شهدا در نزد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.
 
 وی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی برای تداوم عزتمندی نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یعنی رسیدن به خودباوری، ایستادگی در برابر مستکبران، طی کردن پله های ترقی و در نهایت فتح تمامی قله‌های افتخار برای ایران و ایرانی است.
 
 عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت به برنامه تجلیل از فرزندان شهید شاغل در شهرداری رشت اشاره کرد و ‌گفت: همزمان با ۲۲ اسفند مصادف با روز شهدا آئین تجلیل از فرزندان معزز شاهد شاغل در شهرداری رشت ساعت یک ظهر در نمازخانه ساختمان شورای اسلامی رشت واقع در خیابان سعدی برگزار می شود.
 
 شیرزاد برگزاری یادبود جوان ترین شهید مدافع حرم بابک نوری هریس را از دیگر برنامه های این روز دانست و بیان کرد: یقینا هیچ اقدامی نمی تواند جای خالی این عزیزان را برای خانواده هایشان پُر کند اما امیدواریم مرهمی برای ناله های شبانه آنان در فراق از دست دادن عزیرانشان و عرض ارادتی به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز