خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر علوم؛

کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در دانشگاه گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۱۰

طرح کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در محوطه دانشگاه گیلان با غرس یک اصله نهال از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان طرح کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در دانشگاه گیلان با غرس یک نهال توسط وزیر علوم در محوطه دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان آغاز شد.

نهال‌های کاشته شده شامل ۳۱۳ اصله درخت مثمر، ۱۰۰۰ اصله درخت چنار، ۱۶۸۷ اصله درخت از گونه‌های بومی استان و هفت هزار اصله درخت صنعتی خواهد بود که در فضا‌های دانشگاه کاشته می‌شود.

هزینه ۷۰۰ اصله نهال توسط یکی از خیرین دانشگاه تأمین شده است و ۷ هزار نهال توسط بخش خصوصی کاشته می‌شود و در طول اسفند ماه دانشگاهیان دانشگاه گیلان اعم از استادان، دانشجویان و کارمندان در کاشت آن‌ها مشارکت می‌کنند.

همچنین با حضور وزیر علوم محوطه دانشکده هنر و معماری و اجرای فضای سبز محوطه مذکور با انتخاب گونه‌های گیاهی مقاوم به خشکی با شاخص‌های مدیریت سبز با مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع و تکمیل دیوار کشی دانشگاه به متراژ ۴۰۰۰ مترمربع جمعاً با هزینه‌ای بیش از ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز