خبرگزاری کار ایران

روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد:

ارتقاء تیپ شعب تامین اجتماعی بندرانزلی و سنگر

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۰۶

روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان گفت: دو شعبه دیگر تامین اجتماعی گیلان در سالجاری ارتقاء تیپ یافتند .

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بدنبال مصوبات سازمانی و دستیابی شعب تامین اجتماعی سنگر و بندرانزلی به آمارها و شاخص‌های یک رده بالاتر در جداول تیپ بندی واحدهای اجرائی بخش بیمه ای ، بر اساس ابلاغ اداره کل بودجه و تشکیلات سازمان ، این دو شعبه ارتقاء تیپ یافتند .

تامین اجتماعی شعبه انزلی که تا چند سال گذشته در زمره شعب تیپ دو کشوری بود از سال ٩٥ به تیپ یک ارتقاء یافته و بر اساس ابلاغ جدید سازمانی با یک رده صعود در جرگه واحدهای تیپ یک ممتاز کشور قرار گرفت . 

همچنین تامین اجتماعی شعبه سنگر نیز که بعنوان بیست و هشتمین شعبه استان در تیرماه سال ٩٦ با تشکیلات تیپ ٥ آغاز بکار نموده است در کمتر از دو سال فعالیت با کسب استانداردهای مصوب آماری موفق به ارتقاء در زمره تیپ چهار استان گردید .

شایان ذکر است تامین اجتماعی بندرانزلی در حال حاضر بیش از ٣١٠٠٠ بیمه شده اصلی و قریب به ١١٠٠٠ مستمری بگیر و ٥٥٠٠ کارگاه را در حوزه خدمتی خود تحت پوشش داشته و تامین اجتماعی سنگر نیز دارای افزون بر ٤٤٠٠ بیمه شده اصلی و نزدیک به ١٨٥٠ مستمری بگیر و قریب به ١٠٠٠ کارگاه در حیطه جغرافیای عملکردی میباشد .

با اعمال این ارتقاء تیپ ، در حال حاضر شمار واحدهای تیپ یک ممتاز تامین اجتماعی گیلان به چهار و تعداد شعب تیپ ٤ به ١٠ واحد رسید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز