خبرگزاری کار ایران

در جلسه پویش مهربانی گیلان مطرح شد؛

آزادی نیمی از زندانیان زن جرایم غیر عمد در گیلان/ لزوم همت مردم و خیرین برای آزادی مادران در بند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۴۷

سومین جلسه پویش مهربانی با حضور فاطمه رفیعی مدیرکل امور خانواده استان گیلان و علیرضا یزدانی مدیریت ستاد دیه استان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و گرامیداشت یاد مرحوم کامران زاده مدیریت قبل ستاد دیه استان اظهار داشت: در پویش مهربانی ۱ با کمک ستاد دیه و خیرین استان ۶ زندانی زن مرتکب به جرایم غیر عمد و در پویش دوم از سال قبل ۱۸ نفر از این بانوان آزاد شدند و به کانون خانواده برگشتند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در نظر داریم با کمک خیرین و ستاد دیه استان تعداد بیشتری از مادران در بند را آزاد کنیم خاطرنشان کرد:با توجه به اوضاع اقتصادی مردم جای قدردانی و تشکر دارد که همچنان مردم ما به امور خیریه و کمک به همنوعان خود می پردازند.

در ادامه علیرضا یزدانی با بیان اینکه زنان مرتکب به جرائم غیر عمد مجرم و یا تبهکار نیستند افزود: تقریبا نیمی از این مادران از زندانها آزاد شده اند و به همت خیرین استان و مردم عزیز امیدواریم نیم دیگر این زنان به آغوش خانواده‌های‌شان بازگردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز