خبرگزاری کار ایران

با حضور ممیزین شرکت TUV NORD؛

اختتامیه اولین ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت در برق گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۲۴

با حضور مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، معاونین ، مدیران و ممیزین شرکت TUV NORD ، اختتامیه اولین ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت HSE و ISO برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: اینکه در این ممیزی هیچگونه عدم انطباقی از سوی ممیزین شرکتTUV NORD گزارش نشد ، نشانگر حرکت و پویایی شرکت است که جای بسی خوشحالی است و امیدوارم این روند بهبود و حرکت به سمت تعالی بیش از پیش حفظ شود و شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در این بخش باشیم.

وی افزود: در خصوص نقاط قابل بهبود هم باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم و در صدد رفع آنها برآییم و آنها را به نقاط قوت شرکت تبدیل کنیم.

موسی پور ممیز شرکتTUV NORD نیز در این مراسم گفت: مطابق برنامه ریزیهای انجام شده، از تمامی واحدها ممیزی به عمل آمد که خوشبختانه با توجه به ممیزی سال گذشته رشد چشمگیری را شاهد بودیم و ایراداتی که در ممیزی سال گذشته و در ممیزی داخلی وجود داشت در این ممیزی برطرف شده بود و شاهد روند رو به  بهبود بودیم. برطرف شدن این موارد در شرکت، بیانگر وجود پتانسیل خوب و رو به رشد می باشد.

وی افزود: علی رغم تمامی زحمات و اقداماتی که انجام شده است، موارد جزئی هم مشاهده شد که نیاز به بازبینی و برطرف کردن دارد. از جمله این موارد نشت روغن، اندازه گیری آلاینده های محیط زیست، محیط کار و ...  و مباحث مدیریت تغییر و تجزیه و تحلیل فرایندها و فعالیتهای حاصل از مدیریت تغییر می باشد.

موسی پور در ادامه گفت: با توجه به ارتباط بسیار نزدیک سلامت جسمی ، روحی و روانی کارکنان شرکت با مقوله ورزش، امیدواریم تعامل بیشتری مابین ورزش و HSE برقرار شود تا کارکنانی با سلامت جسمی ، روحی و روانی و بهره وری بالاتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز