خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

افتتاح راه‌آهن گیلان هدیه رئیس‌جمهوری به گیلانیان است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۴۴

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه راه‌آهن گیلان حاصل توجه و اولویت‌بخشی رییس‌جمهوری به توسعه گیلان است، تصریح کرد: در آستانه نوروز افتتاح راه‌آهن از سوی حسن روحانی در واقع عیدی رئیس‌جمهوری به تمامی گیلانیان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در مراسم بهره‌برداری از راه آهن قزوین- رشت ضمن خوش آمدگویی به رییس جمهوری به نمایندگی از تمامی گیلانیان از حضور ایشان، کاروان تدبیر و امید، وزرا و نمایندگان سایر کشورهای همسایه در گیلان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای راه آهن گیلان حاصل تلاش مسئولان کشوری و مدیران  2 استان گیلان و قزوین است، از صبر مردم برای افتتاح راه آهن تشکر کرد و گفت: طراحی و ساخت مسیر راه‌آهن گیلان در کشور منحصر به فرد است چنان که مسیر ریلی آن از طبیعت زیبای این استان گذر میکند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه راه‌آهن گیلان حاصل توجه و اولویت بخشی رییس جمهوری به توسعه گیلان است، تصریح کرد: در آستانه نوروز افتتاح راه آهن از سوی دکتر روحانی در واقع عیدی رئیس جمهوری به تمامی گیلانیان محسوب می شود .

وی تصمیمات روحانی برای اتصال این خط ریلی به بندر انزلی، بندر کاسپین و آستارا را موجب شتاب در توسعه ملی و منطقه‌ای، توسعه روابط خارجی و نیز توسعه تجارت ایران با کشورهای همسایه دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز