خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

گسترش فرهنگ درختکاری تضمین کننده سلامت محیط زیست است/ توزیع چهل هزار نهال رایگان در بین شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۲۴

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: گسترش فرهنگ درختکاری تضمین کننده سلامت جامعه و گامی موثر در راستای حفظ محیط زیست سالم است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با گرامیداشت پانزدهم اسفند مصادف با روز درختکاری اظهار کرد: همزمان با روز درختکاری انواع نهال مثمر و غیر مثمر به طور رایگان به شهروندان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاشت هشت هزار اصله نهال در سطح رشت جزو برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در سال ۹۷ است افزود: تا کنون بیش از دو هزار نهال در نقاط مختلف رشت کاشته شده است.
 
شیرزاد با بیان اینکه در روز درختکاری چهل هزار اصله نهال به طور رایگان به شهروندان اهدا می شود گفت: چهل هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در نقاطی از جمله پارک دانشجو، پارک حمیدیان، پارک توحید و غیره در روز پانزدهم اسفند مصادف با روز درختکاری در بین شهروندان توزیع می شود.
 
رئیس‌کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ درختکاری باید از سنین کودکی نهادینه شود بیان کرد: حفظ محیط زیست سالم و بهره مندی از هوای پاک نیازمند توجه به مباحثی از جمله گسترش فرهنگ درختکاری بوده و این مهم باید از سنین کودکی در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز