خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

افتتاح شش واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت همزمان با سفر ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۲۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد و گفت: عمده محصولات این واحدها استراتژیک و پرکاربرد است که محصولات آنها پشتوانه سایر صنایع و امور عمرانی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اظهار کرد: این واحدها با حضور مقامات عالی رتبه وزارت صمت در محل واحدهای صنعتی در شهرصنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به صورت ویدئو کنفرانس رسماً افتتاح می شوند.

وی میزان سرمایه گذاری این شش واحد را بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تولید انواع میلگرد و چسب اوره و رزین ملامین فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی ورق کارتن کرافت لاینر و انواع ناگت و ۲۱ نوع چیپس مرغ (برای اولین بار در گیلان) منطبق با تکنولوژی روز، دستاورد این سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان است.

 دلق پوش تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در این شش واحد ۵۳۲ نفر به صورت مستقیم است که در این زنجیره تامین و تولید و مصرف زمینه اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در سال جاری ۱۶۲ پروانه بهره برداری صنعتی در کل استان صادره شده است افزود: از این بین تعداد ۱۰۰ فقره آن ناشی از طرح ایجادی و توسعه ای بوده که در مجموع زمینه اشتغال ۱۶۴۰ نفر را با سرمایه گذاری ۶۴۵ میلیارد تومان در گیلان فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز