خبرگزاری کار ایران

طیبه بینا خبر داد:

ایجاد پارکینگ انرژی خورشیدی در ساختمان شهرداری رشت/احداث مزرعه ارگانیک در پارک آب و آسیاب

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۱۲

مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری رشت، ایجاد مزرعه ارگانیک در قسمتی از پارک آب و آسیاب، احداث اولین پارک موزه رشت در سراوان، تاسیس و تجهیز سنجش آلودگی هوا را از جمله پروژه های شهرداری رشت در بخش محیط زیست در سال 98 عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، طیبه بینا مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری رشت اظهار کرد: بودجه سال گذشته حوزه محیط زیست شهرداری رشت به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بسته شد.

وی با اشاره به تعریف پروژه‌های مطالعاتی در حوزه محیط زیست شهرداری توضیح داد: با توجه به تاسیس حوزه محیط زیست شهرداری، پروژه های مطالعاتی نظیر طرح تکمیل پارک حاشیه خیابان جوان و پارک انرژی های تجدید پذیر منعقد شد.
 
بینا با اشاره به اینکه امسال تفاهم نامه شهر رشت به عنوان شهر اکولوژی منعقد شد، گفت: ساختمان دبیرخانه شهرهای اکولوژی تجهیز و آماده بهره برداری شده ولی هنوز افتتاح نشده است.
 
وی بودجه پیشنهادی سال آینده حوزه محیط زیست شهرداری را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: یکی از مهمترین پروژه های تعریف شده ایجاد پارکینگ انرژی خورشیدی در ساختمان شهرداری و یا شورای اسلامی است و در نظر داریم شهرداری یا شورای اسلامی رشت را به ساختمان سبز تبدیل کنیم.
 
مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری رشت، ایجاد مزرعه ارگانیک در قسمتی از پارک آب و آسیاب، احداث اولین پارک موزه رشت در سراوان، تاسیس و تجهیز سنجش آلودگی هوا را از جمله پروژه های تعریف شده عنوان کرد.
 بینا با اشاره به ابلاغ پیوست زیست محیطی برای پروژه های عمرانی توضیح داد: برای سال آینده در نظر داریم با پیمانکارانی که در اجرای پروژه به محیط زیست خسارت وارد کنند، هزینه ضرر و زیان از طرف شهرداری دریافت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز