خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

لاهیجان برای میزبانی ریاست جمهوری آماده می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۸۱

فرماندار لاهیجان گفت: لاهیجان برای میزبانی ریاست جمهوری آماده می شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهرستان که به منظور هماهنگی این سفر برگزار شد، اظهار داشت: مردم لاهیجان به عنوان تنها شهرستان در این سفر مفتخرند که میزبان رئیس جمهوری و دولت باشند و این میزبانی به دلیل گذشته درخشان فرهنگی و سابقه خوب میزبانی انتخاب شده است.

سید اسماعیل میرغضنفری این سفر را فرصتی برای شهرستان خواند که زمینه ساز منفعت مردم خواهد بود و ادامه داد: دیدار مردمی رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی است و با توجه با سابقه‌ای که وجود دارد، در این سفر علاوه بر اعتباراتی که به استان اختصاص می یابد، لاهیجان نیز از اعتبارات ویژه میزبانی این سفر برخوردار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار گیلان نوید داده که در سفر رئیس جمهوری بخشی از اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات این شهرستان اختصاص یابد.

وی موضوعاتی نظیر طرح فاضلاب شهری و روستایی شهرستان، پسماند و زباله، منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، طرح‌های نیمه کاره مانند مجتمع فرهنگی را از جمله دغدغه‌ها در لاهیجان ذکرکرد و خواستار اهتمام فزون‌تر مسئولان به خدمات رسانی به مردم شد.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رئیس جمهوری نمادی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و در استقبال از دولت، جناح بندی‌های سیاسی مهم نیست و رسم ادب و مهمان نوازی حکم می‌کند که حق میزبانی را به خوبی ادا کنیم.

ذبیح نیکفر افزود: در این سفر اعضای هیات دولت با ظرفیت های شهرستان آشنا می شوند و با توجه به اینکه لاهیجان به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شده ،شرایطی فراهم می‌شود که از نزدیک با این شهرستان و مشکلات بخش کشاورزی ، گردشگری و صنعت آن آشنا شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز