خبرگزاری کار ایران

در دیدار علوی با شهردار منطقه یک رشت مطرح شد؛

بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و کمربندی جدید شهر رشت/ انتقاد از کیفیت پایین آسفالت

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۹۳

رئیس‌شورای شهر رشت در دیدار با شهردار منطقه یک این شهر به بررسی پروژه های سرمایه گذاری در منطقه یک پرداخت.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی در بازدیدهای هفتگی خود به شهرداری منطقه یک رفت.

در این دیدار که معاونت معماری و شهرسازی، رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز حضور داشتند، رئیس شورای اسلامی شهر رشت به بررسی پروژه‌های سرمایه گذاری در منطقه یک پرداخت.
 
سید امیر حسین علوی منطقه یک شهرداری رشت را دارای ظرفیت های مناسبی در جهت درآمد زایی دانست و افزود: علیرغم وسعتی که در شهرداری منطقه یک وجود دارد، شهروندان این منطقه از شهر به لحاظ سرانه فضای سبز و همچنین برخی دیگر از مسائل شهری در مضیقه قرار دارند.
 
رئیس شورا با انتقاد از کیفیت پایین آسفالت بیان داشت: کیفیت پایین آسفالت چالشی است که خود باعث هزینه مضاعف برای شهرداری است و برای جلوگیری از این نوع هزینه ها باید نظارت را بیشتر و مستمر ادامه داد.  
 
در ادامه پروژه های مهم منطقه یک شهرداری رشت مانند پروژه ژ۵ ، پروژه بازگشایی خیابان احسان دوست و کمربندی جدید شهر رشت بحث و بررسی شد و راهکارهای به نتیجه رسیدن هر کدام از این پروژه ها با هدف رفع موانع بازبینی شد.
 
در پایان از بانوان شاغل در شهرداری منطقه یک به مناسبت روز زن با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز