خبرگزاری کار ایران

اکبر خبر داد:

ثبت رکورد 3 میلیون و 240 هزار نفر ساعت کاری بدون حادثه در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۹۹

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از ثبت رکورد 3 میلیون و 240 هزار نفر ساعت کاری بدون حادثه در شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت توجه به مسائل ایمنی در اجرای کارها و پروژه ها اظهار داشت: با برنامه ریزی و اقدامات بعمل آمده در حوزه HSE شرکت گاز استان گیلان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ رعایت مسائل ایمنی در محیط کار، 3 میلیون و 240 هزار نفر ساعت کاری بدون حادثه در شرکت گاز استان گیلان در سال 97 به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این میزان در نوع خود با اهمیت و یک رکورد محسوب می شود اظهار داشت: خوشبختانه با فراگیر شدن فرهنگ رعایت ایمنی در محیط کار، از ابتدای سال جاری تاکنون هیچگونه حادثه ای که منجر به از دست رفتن ساعات کاری بدون حادثه شود، به ثبت نرسیده است.

 اکبر افزود: در شرکت گاز استان گیلان بالغ بر 1298 نفر مشغول به فعالیت می باشند که از این تعداد بیش از 320 نفر پرسنل عملیاتی شرکت گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینه ایمنی در محیط کار گفت: در سال جاری بیش از 40 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت با موضوعات ایمنی گاز طبیعی، پروانه های انجام کار، آموزش حفاظت فردی، ایمنی کار در فضای بسته،  ایمنی و آتش نشانی  و .... برگزار شده تا فرهنگ ایمنی در محیط کار در شرکت گاز بیش از گذشته نهادینه شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌ای سیمنارهای عبرت آموزی از حوادث برای همه مدیران، پرسنل و پیمانکاران گفت: بیان و یادآوری حوادث ناگوار پیش آمده در مجموعه شرکت گاز، بررسی عوامل و ارائه راهکارها و روش های پیشگیری از آن تا حد زیادی توانسته در جهت اجرای ایمن تر فعالیت ها کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز