خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون عمرانی وزیر کشور از شهردار لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۱۰

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهردار لاهیجان برای حضور فعال شهرداری لاهیجان در نمایشگاه مدیریت شهری در بندر عباس تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور با اهدای لوح به مسعودکاظمی شهردار لاهیجان از زحمات ارزشمند برای حضور فعال شهرداری لاهیجان در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی تقدیر کرد.

در این لوح آمده است: خدمت رسانی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارد و بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش تمامی مدیران و کارکنان خدمتگزار است.

از آنجایی که همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام حمایت از کالای ایرانی شده است، با هدف ارائه دستاوردها و تجربیات موفق، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان شهرداری ها و دهیاری ها، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و به تصویر کشیدن نقاط قوت، با موفقیت به پایان رسیده است، این لوح تقدیر به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی جهت حضور فعال آن شهرداری در همایش و نمایشگاه اهدا می‌شود.

امید است همواره این پاسداشت مشوقی برای جنابعالی و آن مجموعه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به آرمان شهری که شایسته شهروندان این مرز و بوم باشد.توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می کنیم.

 نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی از یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاههای بندرعباس برگزار شد و شهرداری های کشور بر اساس شیوه نامه ابلاغی برای انتخاب پروژه ها جهت ارائه در نمایشگاه نسبت به معرفی پروژه های مورد نظر خود اقدام کردند که شهرداری لاهیجان هم با معرفی و ساخت ماکت بزرگ خانه سنتی و پیاده راه پارک بعث (باغ ملی) با هدف اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی و جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف در این فراخوان شرکت کرد که مورد انتخاب توسط ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز