خبرگزاری کار ایران

رمضانپور در واکنش به انتخاب شهردار جدید :

عذر‌خواه مردم رشت ام اما ما تمام کننده کار نیستیم/ شهردار ما هنوز آقایان عبدالهی و جذب هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۶۴

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه مشکلاتی که در 7 ماه گذشته در مدیریت شهری به وجود آمده جبران ناپذیر است گفت: امیدواریم کسی را انتخاب نکنیم که بیاید شهرداری را در رشت یاد بگیرد، باید همه پیگیر باشیم تا حکم شهردار را بگیریم.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور نرگسی در جلسه فوق‌العاده  شورای شهر رشت که با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد  با بیان اینکه هیچ چیز بهتر از وحدت نیست و وحدت موجب ایجاد آرامش  می‌شود گفت: شاهد سختی‌های فراوانی در 7 ماه گذشته بودیم  و بعد از انشقاق و سختی ها توانستیم به وحدت برسیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این وحدت زمینه توسعه شهر شود گفت: امیدوارم بتوانیم همه آحاد مردم و مسئولان محترم در جهت وحدت گام های مفیدی برداریم.

رمضانپور با اشاره به اینکه سختی‌ها را شاهد بودیم یکی از فواید این ماجرا این بود گفت:خیلی از مردم و مسئولین پیش از این نسبت به مدیرت شهری بی تفاوت بودند.

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بایستی مدیرت شهری برقرار باشد و زمینه ساز این باشد که بین مقامات استان وفاق حاصل بشود گفت: امیدواریم که خلاء چند ماه گذشته  با وحدت در استان جبران شده و مسائل را پیش ببریم.

وی با اذعان به اینکه شهردار ما هنوز آقایان عبدالهی و جذب هستند گفت: ما بر مبنای حساب و کتاب دقیق به انتخاب شهردار ورود کردیم ولی تمام کننده کار ما نیستیم.

رمضانپور با اشاره به اینکه  این موضوع دلیل نمی شود که شهر را بدون شهردار نگه داریم افزود: اعلام می‌کنیم از شایستگی های دو گزینه قبلی کم نمی شود و  این که در جلسه امروز در کنار ما حضور پیدا کردند  نشان می دهد دلشان برای شهر می ‌سوزد.

وی در پایان با بیان اینکه از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنیم  اظهار داشت: خدا را شاهد می گیرم غرضی در کار نبوده است و تلاش کرده ایم بهترین ها را انتخاب کنیم.

در این جلسه حسین علی قلی زاده  شهردار سابق همدان به عنوان شهردار منتخب شورای شهر رشت به وزارت کشور معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز