خبرگزاری کار ایران

ابراهیمیان خبر داد:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره آسیب‌های اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۹۱

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید یک هفته‌ای مهلت شرکت در جشنواره‌های استانی «آسیب‌شناسی اجتماعی در رسانه‌ها» و «کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی» خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از رشت،حسین ابراهیمیان با اشاره به برگزاری جشنواره آسیب‌شناسی اجتماعی در مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان، بیان کرد: این جشنواره در رشته‌های «گزارش»، «سرمقاله و مقاله»، «خبر» و «عکس» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پدیدآورندگان آثار می‌توانند در هر رشته حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال کنند، افزود: با تمدید یک هفته‌ای مهلت شرکت در این جشنواره؛ آثاری که از ابتدای سال جاری تا پنجم اسفندماه ٩٧ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز استان منتشر و حداکثر تا هفتم اسفند به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند، پذیرفته می‌شوند.

به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ نفرات اول تا سوم هر رشته علاوه بر لوح تقدیر، به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند و به ١٨ نفر از برگزیدگان دیگر نیز هدایایی تعلق می‌گیرد.

ابراهیمیان اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برگزاری جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی را نیز در محورهای «تکدی‌گری»، «نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی»، «حاشینه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاریهای اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد، تکدی‌گری»، «اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و نقش آنها در فروپاشی نهاد خانواده» و «نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیبهای اجتماعی» برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، تصریح کرد: تکنیک اجرای اثر آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه نماید و آثار کپی‌برداری در جشنواره شرکت داده نخواهد شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: آثار ارسالی باید در ابعاد A٤ طراحی شده و در مرحله نخست، تصویر اثر با فرمت jpeg  و رزولوشن (وضوح) ٣٠٠dpi  به صورت الکترونیک و از طریق تارنمای این اداره‌کل به جشنواره ارسال شود و در صورت پذیرش اولیه اثر، حتماً می‌بایست اصل اثر نیز به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

ابراهیمیان با بیان اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره گواهی شرکت اعطا می‌شود، در خصوص جوایز جشنواره افزود: به نفرات اول تا پنجم جشنواره، علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب جوایز نقدی از پنج تا یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی، هفتم اسفندماه را آخرین فرصت شرکت در جشنواره و ارسال الکترونیک آثار، عنوان و اظهار کرد: زمان برگزاری نمایشگاه آثار از ١١ تا ١٦ اسفند و آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان همزمان با اختتامیه جشنواره آسیب‌های اجتماعی گیلان، ١٦ اسفندماه امسال است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو جشنواره می‌توانند به تارنمای این اداره‌کل به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز