خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان تاکید کرد:

لزوم تسریع در پرداخت حقوق معوق پرسنل واحدهای تولیدی و شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۸۵

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان بر لزوم اولویت دادن به پرداخت حقوق معوق پرسنل واحدهای تولیدی و شهرداری ها در آستانه سال نو تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدجلال سیدمحمدی در جلسه کمیسیون کارگری استان با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی وشهرداری ها با مشکلات مالی درگیر هستند، اظهار داشت: با وجود مشکلات، مدیران این واحدها  باید در روزهای پایانی سال پرداخت حقوق کارگران را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: روند پرداخت معوقات به پرسنل در کارگروهی ذیل شورای تامین استان مورد رصد و پیگیری قرار می گیرد.

سیدمحمدی با اعلام اینکه کارگروه مذکور از هفته جاری شروع به کار می کند، گفت: وظیفه این کارگروه هدایت مدیران واحدهای تولیدی وشهرداران در راستای پرداخت حقوق کارگران و کمک به رفع برخی مشکلات است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان تصریح کرد: اغلب واحدهای تولیدی وشهرداری ها با معوقات حقوق ومطالبات کارگری مواجه هستند.

وی بیان داشت: تلاش میکنیم در روزهای پایانی سال حداقل بخشی از مطالبات کارکنان پرداخت شود تا از مشکلات معیشتی آن ها کاسته شود.

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه برای پیگیری پرداخت معوقات به کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و شهرداری ها،  بصورت روزانه بر روند پیشبرد امور مربوطه نظارت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز