خبرگزاری کار ایران

منصوری عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۸۲

بر اساس احکامی از سوی شهردار لاهیجان، حمیدرضا منصوری و شاهین جهانگیر بلورچیان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری لاهیجان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعودکاظمی شهردار لاهیجان با صدور احکامی حمید رضا منصوری بازیکن مطرح سال های دور گیلان و مربی موفق سالهای اخیر و شاهین جهانگیربلورچیان رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سرپرست سابق این باشگاه را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان منصوب کرد.

شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان دارای پیشکسوتان بزرگی در عرصه ورزش است و حمید رضا منصوری از جمله سرمایه‌های ورزش لاهیجان است که سالها برای فوتبال گیلان در سطح کشور افتخار کسب کرده است.
 
وی افزود: از اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری انتظار دارم که برای تحول در ورزش محلات و ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و فعالیت های باشگاه شهرداری را گسترش دهند.
 
وی اضافه کرد: ورزش لاهیجان سرشار از پتانسیل بوده و باشگاه شهرداری می تواند با شناسایی استعدادها به تقویت ورزش شهر کمک کند.
حمیدرضا منصوری عضو جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان هم ضمن قدردانی از توجه کاظمی شهردار لاهیجان به امر ورزش گفت: با حمایت شهردار لاهیجان می توان بار دیگر باشگاه شهرداری را به دوران پر افتخار گذشته بازگرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز