خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار تالش برای حضور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۰۳

امام جمعه و فرماندار تالش برای حضور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش ایلنا از تالش، امام جمعه و فرماندار تالش در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند:

 پیروزی انقلاب اسلامی، موجبات پیشرفت کشور در تمام عرصه ها را فراهم نمود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان توانستند در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امسال در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که ثمره فداکاری‌ها و جانفشانی ملت بزرگ ایران است، مردم آگاه و بصیر با درک صحیح و عمیق از شرایط کشور در عرصه منطقه ای و جهانی یک بار دیگر با حضور گسترده و مقتدرانه ی خود در راهپیمایی روز 22 بهمن وفاداری و حمایت خود از انقلاب سال 57 را به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر ضمن تاکید بر حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام، با ارمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای تجدید پیمان خواهند کرد و از تعبیر شدن خوابهای پریشان دشمنان بر علیه میهن عزیزمان مانع خواهند شد.

امام جمعه و فرماندار تالش ضمن اعلام حضور در این مراسم از تمامی اقشار مردمی (فرهنگیان، بازاریان ، بسیجیان،طلاب،دانشگاهیان، کشاورزان، کارگران ،کارمندان و...)برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کردند.

 

حجت الاسلام والمسلیمن                                       سیدعیسی مهدوی

    محمد امین نقدی                                         فرماندار شهرستان تالش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز